Techniki poziomu I

Go down

Techniki poziomu I

Pisanie by Beerus on Sro Mar 28, 2018 9:14 pm

Akumaito Kōsen
Rozwiń:

Specjalna technika diabła Akkumana. Polega ona na odnalezieniu choć odrobiny zła w sercu przeciwnika, namnożeniu go i uderzeniu w niego niewielką fala energetyczną.

Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 3h

Aoi harikēn
Rozwiń:

To technika należąca do Buttera, użył jej podczas walki z Son Gokū na planecie Namek. Przed wykonaniem techniki Butter wykonuje swoją pozę, a po chwili porusza się tysiąc razy szybciej niż wcześniej, w dodatku pojawia się na nim niebieska aura, po czym wypuszcza energie w kształcie huraganu w przeciwnika.

Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 3h

Bakuretsu Ramma
Rozwiń:

Technika użyta przez Son Gohana w czasie Sagi Freezera. Aby ją wykonać Gohan uniósł prawą rękę w górę, podparł ją drugą ręką, a następnie zebrał energię i wystrzelił potężną falę uderzeniową.

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Bankoku Bikkuri Shō
Rozwiń:

Atak ten jest energią elektryczną o napięciu kilkudziesięciu tysięcy woltów skumulowanym w zielonym promieniu ki. Wystrzelona w przeciwnika powoduje potężne porażenie prądem elektrycznym, zastosowana na nieodpornym przeciwniku prowadzi do szybkiej śmierci.

Obrażenia: 20JŻ + paraliż na 1 rundę
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 5h

Calamity Blaster
Rozwiń:

Atak polega na zebraniu energii dwoma rękami zza szyi, a następnie mocnym wyrzucie rąk do przodu, powodując wystrzelenie biało-fioletowej fali uderzeniowej.

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 5h

Chō Makōhō
Rozwiń:

Jest to bardzo szybka technika i dość potężna, czasami może spowodować wybuch a nawet przebicie.

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Daikaiten Kikku
Rozwiń:

Technika polega na bardzo szybkim kręceniu się wokół własne osi, technika działa jak kręcący się bączek.

Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h

Deluxe Bomber
Rozwiń:

Technika polega skumulowaniu ogromnej ilości ki w dłoni i zaatakowanie nią przeciwnika. Zetknięcie naładowanej dłoni, z czymkolwiek powoduje ogromne eksplozje

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 3h

Dodon-Pa
Rozwiń:

Atak energetyczny przypominający Death Beam'a z dużo słabszym działaniem.

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Eye Laser
Rozwiń:

Jest to technika polegająca na wystrzeleniu żółtym, niebieskim lub czerwonym laserem z oczu. Technika ta, nawet po jednym strzeleniu powoduje dużo zniszczenia.

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Crusher Ball
Rozwiń:

Technika polega na skumulowaniu w dłoni tak dużej ilości Ki, aby ta uformowała kulę. Po stworzeniu kuli wojownik przyjmuje specjalną pozę i rzuca kulę. Sposób rzucenia Crusher Ballem przypomina zagrywkę w siatkówce.

Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Final Spirits Cannon
Rozwiń:

Słaba technika niewymagająca specjalnych umiejętności. Polega na wystrzeleniu niebieskiego kulistego ładunku ki z prawej dłoni

Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 1h

Guruguru Gum
Rozwiń:

Użytkownik wypluwa gumową maź, z której robi kręgi, którymi obezwładnia przeciwnika. Guruguru jest plastyczna i łatwą nią związać i unieruchomić przeciwnika

Obrażenia: paraliż na 1 rundę
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h

Hipnoza
Rozwiń:

Użytkownik macha rękami przed przeciwnikiem w celu wywołania hipnozy i uśpienia go.

Obrażenia: usypia na 1 rundę
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h

Kienzan
Rozwiń:

Jest to Kikōha w kształcie tarczy. Bardzo silna technika przystosowana do cięcia.

Obrażenia: 15JŻ + krwawienie na 2 rundy (5JŻ na rundę)
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Masenkō
Rozwiń:

Fala ki o dość dużej sile, wystrzeliwuje się ją obiema rękami znad głowy bądź jedną z dowolnego miejsca. Technika jest bardzo skuteczna i nawet z niezbyt mocnego wojownika potrafi wykrzesać dużą moc.

Obrażenia: 20Jż
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h

Taiyō-ken
Rozwiń:

Technika oślepienia. Powoduje gwałtowną emisję jaskrawego snopa oślepiającej ki. Efekt paraliżu zmysłu wzroku trwa do dziesięciu sekund.

Obrażenia: Oślepia przeciwnika na 1 rundę
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h
avatar
Beerus
Hakai-shin

Male Dołączył(a) : 21/03/2018
Wiek : Nieznany
Planeta : Birusu no hoshi
Priorytet do szybkości : +99

Zobacz profil autora http://dbcnh.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach