Techniki poziomu I
Strona 1 z 1
Techniki poziomu I
Akumaito Kōsen
- Rozwiń:
Specjalna technika diabła Akkumana. Polega ona na odnalezieniu choć odrobiny zła w sercu przeciwnika, namnożeniu go i uderzeniu w niego niewielką fala energetyczną.
Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 3h
Aoi harikēn
- Rozwiń:
To technika należąca do Buttera, użył jej podczas walki z Son Gokū na planecie Namek. Przed wykonaniem techniki Butter wykonuje swoją pozę, a po chwili porusza się tysiąc razy szybciej niż wcześniej, w dodatku pojawia się na nim niebieska aura, po czym wypuszcza energie w kształcie huraganu w przeciwnika.
Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 3h
Bakuretsu Ramma
- Rozwiń:
Technika użyta przez Son Gohana w czasie Sagi Freezera. Aby ją wykonać Gohan uniósł prawą rękę w górę, podparł ją drugą ręką, a następnie zebrał energię i wystrzelił potężną falę uderzeniową.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Bankoku Bikkuri Shō
- Rozwiń:
Atak ten jest energią elektryczną o napięciu kilkudziesięciu tysięcy woltów skumulowanym w zielonym promieniu ki. Wystrzelona w przeciwnika powoduje potężne porażenie prądem elektrycznym, zastosowana na nieodpornym przeciwniku prowadzi do szybkiej śmierci.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 5h
Calamity Blaster
- Rozwiń:
Atak polega na zebraniu energii dwoma rękami zza szyi, a następnie mocnym wyrzucie rąk do przodu, powodując wystrzelenie biało-fioletowej fali uderzeniowej.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 5h
Chō Makōhō
- Rozwiń:
Jest to bardzo szybka technika i dość potężna, czasami może spowodować wybuch a nawet przebicie.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Daikaiten Kikku
- Rozwiń:
Technika polega na bardzo szybkim kręceniu się wokół własne osi, technika działa jak kręcący się bączek.
Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h
Deluxe Bomber
- Rozwiń:
Technika polega skumulowaniu ogromnej ilości ki w dłoni i zaatakowanie nią przeciwnika. Zetknięcie naładowanej dłoni, z czymkolwiek powoduje ogromne eksplozje
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 3h
Dodon-Pa
- Rozwiń:
Atak energetyczny przypominający Death Beam'a z dużo słabszym działaniem.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Eye Laser
- Rozwiń:
Jest to technika polegająca na wystrzeleniu żółtym, niebieskim lub czerwonym laserem z oczu. Technika ta, nawet po jednym strzeleniu powoduje dużo zniszczenia.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Crusher Ball
- Rozwiń:
Technika polega na skumulowaniu w dłoni tak dużej ilości Ki, aby ta uformowała kulę. Po stworzeniu kuli wojownik przyjmuje specjalną pozę i rzuca kulę. Sposób rzucenia Crusher Ballem przypomina zagrywkę w siatkówce.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Final Spirits Cannon
- Rozwiń:
Słaba technika niewymagająca specjalnych umiejętności. Polega na wystrzeleniu niebieskiego kulistego ładunku ki z prawej dłoni
Obrażenia: 15JŻ
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 1h
Guruguru Gum
- Rozwiń:
Użytkownik wypluwa gumową maź, z której robi kręgi, którymi obezwładnia przeciwnika. Guruguru jest plastyczna i łatwą nią związać i unieruchomić przeciwnika
Obrażenia: paraliż na 1 rundę
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h
Hipnoza
- Rozwiń:
Użytkownik macha rękami przed przeciwnikiem w celu wywołania hipnozy i uśpienia go.
Obrażenia: usypia na 1 rundę
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h
Kienzan
- Rozwiń:
Jest to Kikōha w kształcie tarczy. Bardzo silna technika przystosowana do cięcia.
Obrażenia: 15JŻ + krwawienie na 2 rundy (5JŻ na rundę)
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Masenkō
- Rozwiń:
Fala ki o dość dużej sile, wystrzeliwuje się ją obiema rękami znad głowy bądź jedną z dowolnego miejsca. Technika jest bardzo skuteczna i nawet z niezbyt mocnego wojownika potrafi wykrzesać dużą moc.
Obrażenia: 20JŻ
Energia KI: 130
Poziom techniki: I
Czas nauki: 4h
Taiyō-ken
- Rozwiń:
Technika oślepienia. Powoduje gwałtowną emisję jaskrawego snopa oślepiającej ki. Efekt paraliżu zmysłu wzroku trwa do dziesięciu sekund.
Obrażenia: Oślepia przeciwnika na 1 rundę
Energia KI: 100
Poziom techniki: I
Czas nauki: 2h
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|