Techniki poziomu III
Strona 1 z 1
Techniki poziomu III
Final Flash
- Rozwiń:
Aby ją zastosować wojownik musi skumulować swoją ki w obu rękach formując Kikohe, a następnie, zależnie od pożądanej siły niszczącej, doładowywać ją do momentu, aż nie uzna promień za wystarczająco silny wypuszczając Kikohę która zmienia się w potężny promień czystej wiązki. Siła doładowanego do maksimum Final Flash jest tak duża, że promień ma średnicę kilku kilometrów, a wypuszczenie go bezpośrednio na lądzie spowoduje "przepalenie się" przez skorupę, kontynenty i morza aż nie opuści atmosfery Ziemi, mogąc przelecieć jeszcze kilkaset kilometrów, w przestrzeń kosmiczną wybuchając niczym supernowa
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 11h
Final Explosion
- Rozwiń:
Technika polega na skumulowaniu w sobie całej energii i uwolnieniu jej w postaci olbrzymiej eksplozji, po użyciu tej techniki użytkownik ginie wraz z przeciwnikiem.
(Każda osoba z transformacją specjalną jest wstanie przeżyć atak tracąc podczas wybuchu 75% aktualnej wartości JŻ)
Obrażenia: ***
Energia KI: Cała ( w przypadku Super Saiyanin Blue Shinka jest to 75% aktualnej KI)
Poziom techniki: III
Czas nauki: 15h
Dengeki Jigoku Dama
- Rozwiń:
Technika jest podobna do Death Ball, tworząc tę technikę gracz wytwarza w swoich rękach czarną kulę energii, która rośnie do określonego rozmiaru i zostaje wystrzelona w stronę oponenta
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 9h
Dengeki bōru
- Rozwiń:
Technika polega na stworzeniu kuli z energi KI i rzuceniu nią w przeciwnika, mimo niepozornego wyglądu atak ten jest przepełniony dużą ilością energii i potrafi być zabójczy.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Big Bang Kamehame-Ha
- Rozwiń:
Technika stworzona przez Gogetę , poprzez połączenie Kamehame-Ha Gokū z Big Bang Attack Vegety
(Wymaga znajomości technik: Kamehameha i Bing Bang Attack)
Obrażenia: 75JŻ
Energia KI: 500
Poziom techniki: III
Czas nauki: 12h
Final Kamehame-Ha
- Rozwiń:
Ta kikōha to połączenie Kamehame-Ha i Final Flasha. Wojownik wystawia przed siebie obie ręce zaciśnięte w pieść, następnie, łączy ogromną energię Final Flasha i Kamehame-Hy wykrzesując niewielką niebieską Kikōhę. kula rośnia a użytkownik wystrzeliwuje ją obiema rękami.
(Wymaga znajomości technik: Kamehameha i Final Flash)
Obrażenia: 75JŻ
Energia KI: 500
Poziom techniki: III
Czas nauki: 12h
Final Shine Attack
- Rozwiń:
Kolor tej kikōhy jest zielony, pocisk to długa smuga ki powstała z małej kuli wykrzesanej w dłoni używającego.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Flash Bomber
- Rozwiń:
Technika polega na wzniesieniu się na daną wysokość i rozstrzelanie wszystkiego co znajduję się na ziemi, gradem pocisków o wysokiej mocy. Pociski wystrzeliwane są z każdego palca u obu dłoni, ostrzał może być wykonany z dowolnej odległości.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Genki-Dama
- Rozwiń:
Wojownik używający tej techniki kumuluje w jednym punkcie siły witalne żywych organizmów, to znaczy: roślin, zwierząt, ludzi i innych mikroorganizmów, które znajdują się w jego otoczeniu, formując ogromną sferę ki, którą następnie rzuca w wybrany przez siebie cel.
(Czas ładowania techniki trwa 3 rundy)
Obrażenia: Zabija przeciwników
Energia KI: 0 (pobiera siły witalne z planety i jej mieszkańców)
Poziom techniki: III
Czas nauki: 24h
Full Power Energy Ball
- Rozwiń:
Jest to prosta jak i potężna technika, polega na załadowani a następnie wyrzuceniu pocisku z rąk/ręki.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Makankōsappō
- Rozwiń:
Do jego zastosowania trzeba skumulować dużo energii, co trwa dość długo. W celu skumulowania energii trzeba przyłożyć do czoła dwa palce; wskazujący i środkowy. Pocisk posiada dwa promienie o barwie żółto-pomarańczowej, pierwszy leci prosto a drugi jest w okół niego opleciony.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 9h
Makūhōidan
- Rozwiń:
Technika polega na wystrzeleniu i zawieszeniu w powietrzu ogromnej ilość niewielkich kul zrobionych z energii ki wokół przeciwnika, a następnie zrzucenie całego ładunku na wroga.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Sabaki no Yaiba
- Rozwiń:
Po wypowiedzeniu nazwy ataku przez użytkownika, dookoła niego materializują się czerwone ostrza energetyczne z poświatą w tym samym kolorze. Następnie ruszają one do celu.
Ich celem nie jest trafić w przeciwnika, lecz znaleźć się jak najbliżej, ponieważ niedługo po zakończeniu lotu, ostrza wybuchają.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Ryū-ken
- Rozwiń:
Technika ta polega na skumulowaniu dużej ilości energii w jednej pięści, a potem precyzyjne uderzenie przeciwnika w czuły punkt. Podczas ataku wokół atakującego tworzy się aura w postaci złotego smoka. Atak ten jest bardzo potężny i niemal zawsze kończy się pokonaniem wroga.
Obrażenia: 75JŻ
Energia KI: 500
Poziom techniki: III
Czas nauki: 12h
Sekikatsuba
- Rozwiń:
Technika polega na opluciu lub dotknięciu przeciwnika i zamienienia go w kamień. Jest to czar pozwalający zamienić żywe istoty takie jak np: zwierzęta, ludzie i ogólnie rzeczy ożywione, jak i przedmioty nie ożywione, takie jak broń białą i inne rzeczy nie zbudowane z kamienia.
Obrażenia: Zamienia przeciwnika w kamień na 2 rundy
Energia KI: 600
Poziom techniki: III
Czas nauki: 13h
Super Ghost Kamikaze Attack
- Rozwiń:
Technika polega na wyzionięciu ze swojej buzi białą pastę, która zamienia się w ducha podobnego do swojego właściciela, duch po zetknięciu się z przeciwnikiem wybucha.
Obrażenia: 60JŻ
Energia KI: 400
Poziom techniki: III
Czas nauki: 10h
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|